Abonohuni me RSS Na ndiqni në Twitter Bashkohu në Facebook

June 7, 2010

Rritje rekorde në tregun e kompjuterëve



Sipas hulumtimit të iSuppli, gjatë tremujorit të parë të këtij viti janë shitur rreth 22.7% më shumë kompjuter se në periudhën e njëjtë gjatë vitit të kaluar. Kjo është rritja më e madhe në nivel vjetorë të cilin e ka shënuar kjo kompani nga fillimi i matjeve.

Krejtësisht gjatë tremujorit janë shitur 81.5 milion kompjuterë, e rritjen më të madhe e kanë shënuar prodhuesit aziatik.

Acer kështu iu është afruar HP-së me dallim prej krejtësisht 6.3% të posedimit të tregut, derisa Asus ishte prodhuesi me rritjen më të madhe të shitjes e cila ishte madje 132%.

Rënia e vazhdueshme e shitjes së kompjuterëve të tavolinës është ndaluar shkurtimisht duke pasur parasysh se desktopët janë shitur për 1% më mirë se vitin e kaluar. Por, në krahasim me rritjen prej 26.5% në mesin e portativëve rritja e shitjes së desktopëve është e parëndësishme.

No comments:

Post a Comment